tisdag 11 mars 2008

Maraton i tråk


Idag är värsta dagen. Jag lovar, INGEN kan ha det så tråkigt som jag idag. Ni kanske till och med hör mina snark?

På måndag ska jag träffa min revisor, så idag har jag ägnat fem timmar åt att redovisa kvitton för det senaste ÅRET. Har även tricksat med fakturor och en massa annat som inbegriper siffror, moms och en massa annat som tröttar ut huvudet.
Har även skurat alla golvet, skrubbat badkar, rensat avloppet (i duschen), tvättat tre maskiner och fortsatt strula med Handelsbanken. Funkar fortfarande inte, framför allt inte i Firefox som de flesta tipsar om ska vara bäst. Kan det vara min dator som knasar sig?

Idag spelar det ingen roll att jag är i Tokyo. Hade lika gärna kunnat vara Skövde eller Eslöv eller vad som helst. Jag ruttnar. Se bild för studie i missnöje. Där är även Pärmen med, som precis föll i golvet och ut rasade viktiga papper sedan december 2006.

Nu, pack or die.

Inga kommentarer: