tisdag 4 mars 2008

Spontantur till Thailand!


Ibland svänger det snabbt!
Det har varit bestämt ganska länge att en fotograf från Sverige ska komma hit och jobba med mig under april. Men så idag får jag ett mejl att det kört ihop sig och att han inte kan komma förrän i höst. Då kommer jag att tänka på att Lina nämnt att hon ska vara i sydostasien i april och tänkte äh men vad tusan, jag kollar om jag kan haka på dem istället. Som på ett mirakel är Lina på msn trots att det är mitt i svensk natt, och nu är jag inbokad på ett plan till Bangkok den 2 april, dagen efter vi kommer hem från Sverigeresan. Det blir två dagar i Bangkok, sedan vidare till Koh Samui och Koh Paghan (stavas?). Jag måste jobba lite för att få pengarna att gå ihop, men mest planeras det solning, drinkande och plask i havet. Och absurda mängder papayasallad!
My gawd vad jag längtar!!!

Inga kommentarer: