måndag 10 mars 2008

Världens bästa lyxhustru


Gud vad jag är bra på att vara lyxfru! Kom hem för en stund sedan efter att ha blivit inpackad i 24 karats guld på en skönhetssalong i Ginza, och nu står jag och steker hamburgare (dock vegetariska, så inte helt idealisk fru). Har även ägnat senaste dagarna åt fruiga grejer som städ och tvätt inför Sverigeresan.
Underbart att vara nyguldad i alla fall. Man ser inte på foto, men man får alltså bokstavligen talat guldlyster! Guldet är ju UNDER huden. Hur coolt som helst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Damn it, jag AVGUDAR din blogg! Den e så rackans bra att jag loggar in dagligen för att bara suga i mig av alla kul/intressanta/härliga/spexiga/galna reportage. Du är den första, troligtvis även den enda, som kan skriva personligt utan att det blir trist o löjligt. Finns inget glossigt magasin ens i närheten!