söndag 2 mars 2008

Partyrapport

Här kommer lite pics från gårdagens seventiesparty på Sunshine Studios i Harajuku. Var roligaste kvällen och alla var så flotta! (OBS! Observera att alla verkar tro att pussmun är del av sjuttiotalsstassen, inklusive jag som typ har FASTNAT i en bitchig snipmun som jag antar är meningen ska vara sexy pussmun...)


Legolas, Caroline, Malin och moi


Kvällens ena värdinna, Baldeesh, och fästmannen Roman


Baldeeshs pjucks


Jag, Ola Salo/Dan Bäckman/Roger och Legolas


Christians peruk var kanske aftonens höjdpunkt. Det var liksom en keps av blonda lockar. Själva frisyren på huvudet var rakt, men sedan kommer denna skumgummistoppade balkong. Bredvid står Erik som lyckades hålla sin målade mustach okletad hela kvällen.


Jag och Beats, som kvällen till ära bar skinnväst samt skjorta med små jägare på.


Peruken igen. Det är utan någon som helst konkurrens den mest bisarra frisyr jag någonsin sett. Titta på den! Noga! Reflektera över designen!


Martin flashar kondomen Big Boy i kavajfickan. Big Boys reklam är en closeup på en lång svart hästnos, och innan man ser att det är en häst så kan ni ju tänka er vad man associerar till för big boy...


Beats och peruken


Jag och Malin


Malin och glad japan med svårmemorerat namn men som precis flyttat hem till Tokyo från Barcelona.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul... men hänger du bara med svennar?

Maria sa...

Det var en engelsk och en japansk tjej som hade festen, så det var folk från all over. Hänger med lite alla möjliga, men blir ju lätt när man bor såhär att tightaste klungan är mest svenskar eller européer. Är svårt att hitta riktigt nära japanska vänner, önskar jag hade fler! Har en del "bekanta" som man käkar middag med, men inga nära som man bara spontant ringer och tjattrar med om du är med...