onsdag 17 juni 2009

Min bebis nummer två!


Jag har shoppat ny dator! Nya Macbook Pro som släpptes förra veckan. Tog med den taxfree till Japan, och då får man ju inte bryta förpackningen innan man är framme, men NUUUUUUUUUUUU får jag slita upp den och börja mecka!
Min gamla, vita Macbook är inne på dödsvalsen nu, jag känner det, så det var inte en dag för sent att en nya lappis gjorde entré i mitt liv.
Har någon av er testkört den än?? Nöjda??

Detta med taxfree är för övrigt det bästa. Jag köper jämt dyra grejer i Sverige som jag sen får tillbaka momsen på vid en disk på Köpenhamns flygplats. Datorn kostade 12 500 kr, och jag fick tillbaka 1 800. Inte dåligt!

Och ja, det var denna darlingen plus den gamla datorn plus tusen grejer till som knäckte min arma kropp under resan. Lilla bebisen har förvandlat min kropp till en flåsig pensionär! Men det gör inget. Allt för vår bebis. Kan inte sluta klappa på bulan och tala om för bebben tusen gånger varje dag så mycket jag och pappa Beats längtar efter honom/henne!!! Nu är det mindre än fem månader kvar!!!!! Hur ska jag kunna vänta???

Inga kommentarer: