tisdag 9 juni 2009

Semestershopping ♥


Det blev visst en liten maxiklänning på H&M. Körde den idag med sliten jeansjacka och converse. Lunchade med mina gamla kollegor och de höll på att DRUNKA i mitt nya kaboom!-dekolletage.
Blev en lädercuff i form av en rosett också från Tjallamalla.

I övrigt - vad TUSAN bjussar Malmö på för väder??? Jag STÅR upp och cyklar med jackan som ett segel och regnet piskandes mot ansiktet.
Visste ni förresten att det var på grund av det svenska vädret som Japan ens hände?
Vintern 2005/06 tog jävelskapet aldrig slut och under en promenad till SIBA i utkanten av Malmö kraschade jag. Snöslasket var inne i mina stövlar. kinderna var grova och riviga av vind och luggen hängde som en blöt katt i ögonen.
"Lova mig!", skrek jag mellan tårarna till Beats. "Lova mig att vi inte bor i detta land om ett år!".
Beats lovade och fem månader senare satt vi på vår första flight till Tokyo.

Inga kommentarer: