onsdag 17 juni 2009

WTF just happened?!?!?


2 mars 2009 - helt ovetandes om det lilla frö som precis börjat växa i min mage.



17 juni 2009 - Helt hundra procent medveten om den gigant som växer i min mage.

Detta är fullständigt chockerande! Hittade en bild på bloggen från den 2 mars. Den 17 juni, alltså 3,5 månad senare, är läget liiiiiite annorlunda. För övrigt fick jag reda på att jag hade liten bebis i magen 6 mars, fyra dagar efter bilden togs.

Nu har jag ångest ska ni veta. Kommer jag NÅGONSIN få uppleva en platt mage igen??? Inte för att jag någonsin haft någon tvättbräda, men jämfört med nu var jag ju rena Kate Moss... Och mer mage blir det. Den växer så man SER det med blotta ögat. Jag kommer vara så satans enorm snart att vi får bygga ut dörrkarmarna. Hilfe hilfe...

Inga kommentarer: