onsdag 24 juni 2009

Anledning att fira ♥


Igår firade vi med middag på mysiga Monsoon i Daikanyama. Anledningen var att en av Beats bästa kompisar från Sverige ser ut att ha fått jobb här i Tokyo. PÅ SAMMA AVDELNING som Beats! Eeeeeeeeeeh, sannolikheten är HUR STOR av två polare från Skåne hamnar vid skrivborden bredvid varandra i Tokyo?!
Gustav har suttit i två dagars intervjuer och presentationer, och går allt vägen joinar han min gubbe redan till hösten. Man kan såklart inte vara helt säker innan han väl sitter där i SONY-skrapan i Shinagawa, men...
Gubbarna var givetvis helt till sig och försökte greppa situationen över några öl och vietnamesiska vårrullar. Blir så glad för min älsklings skull! Och SOTIS! När ska mina tjejer komma hit och bli mina närmaste kollegor?? Vavavava??!! TJEJER KOM HIIIIIIT! Om längtan kunde döda...

Jag firade i klänning från Zara, jeansjacka från Topshop, skor från VanityBeauty i Shibuya och väska från Scardia.

Nu ska jag återgå till dagens jobb - ett reportage till Damernas Värld om tre svenska kvinnor som gör karriär i Japan. DET ska ni inte missa om ni funderar på att söka er utomlands. Flaggar som vanligt när numret landar i butik!

Inga kommentarer: