torsdag 4 juni 2009

Nya dressen från Forever 21 ♥



Igår hade jag och Beats onsdagsromantik på lokal. Det hela gick av stapeln på en takterass i Azabu-Juban, där vi proppade oss med thai och vietnamesiskt. Bland annat diskuterade vi detta vad vår bebis ska heta i efternamn. Beats tycker att jag är hippie som vill byta efternamn, men jag KAN inte utsätta min barn för dubbelnamnet Ahlgren-Tullgren! Även om den är döpt Ahlgren (den får ju mitt namn automatiskt) så kanske folk ibland tror att den också har sin pappas namn och kallar den Ahlgren-Tullgren. Fy satan vilken ångest!
Jag har börja fundera över japanska namn nu, men allt känns mest konstigt. Vet varken ut eller in kring detta. Vi pratade också om att söka ny lägenhet, och idag är Beats on the case och pratar med Watanabe-san, vår mäklare. Drömmen vore en trea med terass i Azabu-Juban!

Anyhows. Jag invigde den nya lilla blåsan i puffmodell som magen kan växa i. Mycket nöjd med köpet! Till det klackarna, som jag också köpte på Forever 21 igår.

Inga kommentarer: