tisdag 23 juni 2009

Sleepless in Tokyo

Det här är fullständigt hopplöst. Människan kan inte sova! Jag borde var helt slut och färdig om nätterna, ändå bara ligger jag där och läser och läser tills solen går upp och jag med den.
Idag är en sån dag när jag bara vill gråta. Orkar inte mer. Orkar inte att aldrig få sova.
Orkar inte heller värmen och fukten och den satans regnperioden som gör att alla skor möglar och att handdukarna aldrig torkar. Bara att gå utanför dörren är en prestation. Jag flåsar och stånkar som en 200-kilos gammal människa. Ett råd - var ALDRIG gravida i fuktiga, tropiska klimat. Man är slut som det är, och fuktluften är mördande.
Nä fy fan, jag vill bara stänga in mig i en ljudisolerad AC-lägenhet med en sömntablett och för en gångs skull få sova mer än en halvtimme i sträck.

Snyft snyft

Inga kommentarer: