måndag 24 augusti 2009

ÄNTLIGEN PÅ PLATS! ♥

Som jag längtat efter att skriva detta. Vi är på plats. Vi är PÅ PLATS!! Jag, Beats och Bollen.

Skokartongen på Sakuragaoka - SAYONARA.
Trea i världens mysigaste Daikanyama - KONNICHIWA!

Vi är officiellt inflyttade i nya lägenheten och har sovit första natten (och så gott vi sov!).

Nu ska det bara till att vi löser dusten kring babyrummet/pojkrummet. Jag ser oroväckande många lådor markerade "SLADD" där inne.

Än så länge är det såklart inte mycket som hunnit på plats, men här kommer en minimini-husesyn från vårt begynnande hem!

Sovrum. Vi har uppgraderat till 1.60-säng, och för att skrapa några extra vuxenpoäng har jag bäddat med lyxlakan från Chris Mestdagh för BALS Tokyo.

Min walk-in closet!

Äntligen lite överblick!

Mycket smarta badrumsskåp - två till mig och ett till Beats. Inreda badrumsskåp är för mig som att inreda dockskåp.

Överblicken mina vänner - ÖVERBLICKEN!
Här är min samling totat underbara Painting Eye Liner i regnbågens alla färger från shu uemura. Längtar efter att bli partypingla på nytt och frossa i rosa eller turkos liner...

Mer mejku. Är ingen slump att detta och garderoben var det första jag ställde i ordning.
Och Beats? Ja, han satte sig direkt och kopplade samman vårt mediacenter.
Herregud, stod vi modeller för könsstereotyperna eller???!!

Inga kommentarer: