tisdag 4 augusti 2009

BYE BYE PAUSE.SE - HELLO FUTURE! ♥

Då var det gjort!

Jag har sagt upp mig från pause.se.
Precis som typ 99% av sajtens medarbetare.

Den 1 september flyttar bloggen till ett nytt nätmagasin som kommer muntra upp Sveriges popkulturmediasväng - var så säkra! Tillsammans med tio andra journalister, fotografer, stylister och bloggare ska jag vara med och göra den snyggaste, smartaste, roligaste och snärtigaste webbtidningen ni kan tänka er.
Bloggen hänger med, liksom flera andra bloggar med det lilla extra!

Vi jobbar för fullt med allt nu - artiklar ska skrivas, sidor ska designas, typsnitt ska diskuteras, plåtningar ska göras och tekniken ska sättas.
Mer om projektet och mina partners in crime - vissa kända ansikten och vissa nya - lite senare!

Så länge bloggar jag här, på min good'ol rosa blogger-blogg!

行こう! - Nu kör vi!!!
Som ni ser har jag tagit med hela arkivet, och ÄNTLIGEN är jag åter med månadsarkiv!!!! Lycka.

3 kommentarer:

Bokkei sa...

Vad kul med lite förändring. Får man fråga varför så många lämnar pause?

Katta Kvack sa...

Åh! Jag tycker att det är så himla spännande med ert webbprojekt!

Caro sa...

Pause's ständiga teknikstrul var ju inget kul att bemötas av som läsare, mycket bra beslut :)

Keep the good work!
/ läsare sen 2007

http://www.kaaro.se