måndag 3 augusti 2009

shu uemura primitribe mode cellection ♥


Se där ja! Här är man borta två veckor, och så kommer man hem och möts av shu uemuras höstkollektion Primitribe.

Som ni som läst BJOOTI-intervjun redan vet så är jag slav för painting liner, shu's lätt vinylaktiga och supersmidiga eyeliner (vars hela PR-kampanj jag skrev i höstas och därför provade i alla färger och formationer). I Primitribe-serien finns den i nyheterna knallig turkos och flirtig citrongul.
I looken ingår också småvilda lösfransar, lekfulla nagellack, blushers och massa annat gottis i specialdesignade förpackningar.
Mannen bakom looken och de nya färgerna är Uchide - shu uemuras internationella artistic director.

It's in the bag säger jag!

(och på tal om shu uemura fick jag nyss mail från deras pr-avdelning att min deadline för nästa TSUSHIN, det internationella nyhetsbrevet jag är skönhetsreddis för, är redan nästa vecka. HILFE!!!!!)

Inga kommentarer: