onsdag 26 augusti 2009

LAZY GAL ♥

Idag har jag varit en riktig lyxlatmask. Efter mitt lilla sammanbrott förra veckan när hjärnan kokade samman av jobb/flytt/insomnia har jag försökt att hålla ett lite lugnare tempo.

Dagen har varit i toppklass (även om jag av vana drar med mig datorn överallt IFALL jag bara MÅSTE fixa något).

Jag började dagen med att packa upp och organisera våra böcker. Både Beats och jag är hopplösa bokmalar, med skillnad att jag faktiskt LÄSER mina böcker. Beats klickar hem varenda bok inom områden som "musik, popkultur, streetart, martial arts, matkultur, maffia, motor", men hinner somna innan han kommit genom första sidan. Men det är bra för mig för han köper hem en massa skoj blädder för mig att snylta på.

Sen kom Mia och hennes syrra, Sofie, förbi på husesyn. Jag tror vi fick MVG!
Därefter kaffekick på café SIGN's uteservering innan vi gick i bebisbutiker. Vi dog kollektivt när vi tänkte oss våra karlar i vissa av de bärselen som finns till buds. Så djupt osexigt! Så lattefarsa. Är bara äventyrssandal och mysigt skägg som fattas. Många selen ser ju dessutom ut som en hel TRAFIKPOLIS-väst! INTE HETT! Beats får köra old school med Lillan på armen. Vad fan, han har ju muskler, mannen! Bara att använda! Begränsad mobilitet och sovande arm är ett litet pris för att fortfarande ha en fru som tycker man är en BOMB.

Sen tog vi riktig långlunch på EATALY, och efter frossande av pizza och bröd och annat jäsbart var vi redo för chokladsorbet. Det är det godaste i världen. Chokladsorbet. Riktigt mörk och geggig och syndig.
Plötsligt var klockan nästan fyra och styrde hem stegen för lite mer hemmafix.

Och vet ni - nya bloggsajten/magasinet som jag är med och startar upp ligger nu uppe för oss involverade att fixa med och det är så SNYGGT att min haka trillar av varje gång jag knappar in adressen!!! Nästa vecka är ni välkomna in... Är så stolt och pirrig och glad och uppe i varv kan ni tro! Ni kommer förstå varför, sanna mina ord!

1 kommentar:

Malin sa...

Du/ni gillar inte denna variant då? Det är min favorit! http://www.youtube.com/watch?v=qYdI7HH9PW0&feature=channel_page