torsdag 20 augusti 2009

KONKATSU BOYS! ♥


Det gick jättebra igår!
Jag och Natsuko åt middag i Ebisu med tre glada killar på "marriage hunt", och jag intervjuade för mitt reportage som kommer inom kort. Grabbarna hävdar att de ständigt är inne i "konkatsu-mode" - att leta efter fru är ett ständigt tillstånd.
En middag och tio öl och Mojitos senare gick vi till en standing bar (mingelbar) och fotograferade loss varenda steg boysen tog.
Kan inte berätta alltför mycket om killarnas framfart, det får ni läsa om senare, men mina öron var stora som trattar kvällen lång.

På baren hamnade vi tyvärr på ett bord bredvid en drös dragna amerikaner i crocs och badshorts som var så jäkla störiga att mitt hormonstinna jag var nära att drämma sakeflaskorna i huvudet på dem.
"Photograph me and my GAY boyfriend höhöhöhöhö"
"Hey hey, what are these guys, like SUPERSTARS? Yeah, höhöhö, my GAY friend is like so famous höhöhöh, and GAY man".
För helvete, bögskämt efter man passerat tolvårsåldern?? Seriöst?
De kunde bara inte låta oss vara och jag tyckte så synd om våra små, redan nervösa, salarymen.
Skräniga amerikaner är en av Tokyos fulare sidor. De kommer in till stan från de hundratals militärbaser som omger stan och svinar loss totalt. Jag kommer aldrig glömma mitt livs enda besök på en klubb GAS PANIC (japp!) i Roppongi. Det var jag, Lina, Linda och Karin, och vi blev torrjuckade från ALLA HÅLL av militärbasidioter som inte sett en tjej på typ hundra år. Vi dog och drog kan man säga.

Anyhows, så skönt att intervjuerna är gjorda. Gick sen hem till ännu en insomnianatt och hela morgonen har ägnats åt att stortjuta av en trötthet som spränger alla tidigare kända gränser.
Kan inte vänta tills vi flyttar in i nya lägenheten, får ingen ro i det kaos som för närvarande är vårt hem. Jag har inte sovit mer än max två timmar i sträck på jag vet inte hur länge. Är alldeles jätteskör.

Nu sitter jag och Biola och ritar min banner till nya bloggen!!! Eller Biola skissar, jag betar av emails och siktar på en eftermiddagstupplur efter det.
Blir så tjusigt kan ni tro!!!

Inga kommentarer: