tisdag 31 mars 2009

FEM PIGGA ÖNSKEPRESSYS!

Imorgon firar jag och Beats att vi varit ett ITEM i fyra år. Jag har satt samman en liten önskelista över trevliga gåvor för honom och henne!

AME DE WATAAME Custom Cotton Candy Maker
Stoppa ner VILKET GODIS SOM helst och den här lilla maskinen gör det till sockervadd. Till och med sockerfritt godis funkar. Mia har pratat om att hon vill ha en sockervaddmaskin och jag håller med om att det vore festligt värre!

Cyber Figure Alice ARis Augmented Reality Maid
Tror ni detta är en hit bland Japans otaku eller?! Som en Tamagochi fast en småpilsk, kawaii liten maido som bor i din dator och som gör allt du önskar henne att göra. Du pratar med Alice genom webcammen.
Så här står det i presentationen: “Alice has a real personality and responds to your touch and loves receiving gifts from you. She’ll even take off/change clothes when you’d like her too.”
En tjej som både städar OCH näckar - high score, Akihabara-boys! Vet inte riktigt vad den ska göra i mitt liv dock…

Shouting Vase
Denna skulle jag sätta på Beats varje morgon när han är morgonpigg och stojig och springer runt i skokartongen och ylar för sig själv. Det är liksom en vas som dämpar alla ljud. Skrikvasen har blivit en hit i Japan, inte minst bland frustrerade salarymän.

MIX STYLE Bath Planetarium
Hur romantiskt vore det inte att mysa i badkaret under klar stjärnhimmel?? Den här projektorn gör det möjligt!
Har jag förresten berättat att vårt badkar har en funktion så det automatiskt håller temperaturen man ställt in? Man slipper alltså ligga och frysa efter tjugo minuter alt. slösa vatten på att tappa upp nytt stup i kvarten. Lovely!

OPPAI bröstkudde
Denna kan Beats mysa med när frugan inte är hemma. Hemskt trevlig kudde som simulerar känslan av av luta sig mot en varm, fyllig barm.

Inga kommentarer: