tisdag 3 mars 2009

Mer tjat i etern, Marajja-style ♥


Nu har jag precis gjort veckans insats som Fashion Editor på Tokyo Metpod-podcasten! Jag pratar om helgens massiva modeevent - Tokyo Girls Collection och Shibuya Girls Collection. Under två dagar visar ALLA Japans hetaste high street-brands sina nya kollektioner inför 20 000 skrikande japanska tonårstjejer som kan KLICKA HEM plaggen med mobilen så fort de äntrar catwalken. Hur fräsigt är inte det?? Snacka om demokratiskt modeevent jämfört med de internationella modeveckornas stängda portar som bara en liten modeelit kommer bakom!
På lördag uppträder dessutom J-popstjärnan Kumi Koda, och på söndag under Shibuya Girls Collection uppträder flickfavoriten Kreva.
Detta är årets modehappening i Tokyo och Japan, var så säkra! Och mitt i smeten står er utsända redo (och Biola är med som kameraman).

Det jag spelade in idag hör ni på lördag och framåt på TOKYO METPOD - www.metpod.com.

Nästa vecka rapporter från visningarna - missa inte!

Nu ska jag skypechatta med pappa!

Luvvluvv

Inga kommentarer: