måndag 16 mars 2009

Vårkänslor i Tokyo!


Det känns riktigt mysigt att vara hemma igen faktiskt! Idag kom nämligen VÅREN hit till oss frusna tokyobor. Titta vad fint här är! Åh Tokyo Tokyo, vad var livet innan dig, min lilla plats på jorden!
Alla bilder är tagna med Sony Ericssons nya kameramobil som bland annat min honeyboy varit med och tagit fram. Vet inte vad modellen heter, men finare mobilbilder har i alla fall aldrig jag tagit (brukar bara bli gegga).

Nu är Beats och testkör sina nya simglasögon på simhallen i Daikanyama. Jag äter glass och kollar Stylista (om ett gäng kiddos som tävlar om en plats på ELLE i New York - très bitchy!).

Gick för övrigt bra hos kiropraktorn innan idag. Dom säger att jag är ett mycket svårt fall, och att jag måste in och bli knäckt och utdragen minst en gång i veckan. Men en grej som jag gillar är att kiropraktorn menar att min dåliga sömn hänger samman med min überstiffa nacke och rygg. Och banne mej om jag inte sover lite bättre sedan dom började knaka mig. Har inte ens närmat mig en sömntablett på två veckor. Inte heller har jag promenerat i sömnen eller haft den obligatoriska vargtimman mellan fyra och fem när jag är klarvaken och huvudet sprängs av dåliga tankar. Vilken bonus om jag inte bara får ordning på ryggen utan också sovandet! Innan är det bara akupunktur som har hjälpt, och det blir dyrt i längden.
Men men, nu kommer jag väl vaka hela natten lång inatt bara för att jag är så glad över min nyfunna John Blund. Brukar vara så. Vujjvujj, jag säger då det... En annan jävel får aldrig va glad, ujjujjujj!

Inga kommentarer: