torsdag 19 mars 2009

Vad jag älskar GOOCY ♥



Min absoluta favoritbutik i Tokyo just nu är utan konkurrens GOOCY. De har en butik i Harajuku (nära Marc by Marc Jacobs i Ura-Hara) och en på världens bästa varuhus, Parco i Shibuya. Goocy har absolut WICKED kläder, prylar och accessoarer om sprutar av diskoglädje och neonromantik, Förutom den egna kollektionen, Goocy, kan man shoppa acc från japanska Ambush Design (undre bilden) och Antonio Murphy & Astro (översta bilden).

Cheap Monday borde kyssa sin agent i Japan - på Goocy finns en liten, liten selection av Chepies mest knasiga, flippiga jeans. Jag ångar av stolthet över mina landsmannar!

Och My Little Pony-nostalgiker, take note! Här hittar du alla favoriter. Jag funderar faktiskt på att bygga en liten My Little Pony-installation hemma. Vilka snyggingar!
Mamma - du HAR väl inte slängt min gamla samling????? (Mamma är världsmästare i att RÖJA!"

Inga kommentarer: