tisdag 17 mars 2009

Just nu på From Tokyo with Love's HQ ♥


Ibland har jag ju alltså världens kanonkontor! Ärligt talat saknar jag som frilans ofta att ha kollegor omkring mig och ett fast ställe som betyder DISCIPLIN. Jag längtar efter skvaller vid kaffemaskinen och måndagsmöten och känna att jag PRODUCERAR när andra ser på. Det är ju så mycket av det jag gör som ingen någonsin ser!

Men att sitta med en non-fattu ratte på ett Starbucks mitt i Tokyo och över datorn göra intervju med skönhetschefen på VOGUE Nippon är inte heller helt snett!

La precis på luren med min radioproducent, Kong, den gamle skäggige hawaiianen. Han vill att jag ska göra en rapport på torsdag om Tokyos bästa reor. I morgon blir mitt jobb således inriktat på att plocka ut fynd i Harajuku och Shibuyas butiksdjungel. Inte heller dåligt!

Inga kommentarer: