onsdag 12 november 2008

Arvegods! ♥



Nästa månad flyttar Malin tillbaka till Sverige, och jag VÅNDAS. Malin är en av mina äldsta och närmaste Tokyovänner. Vi flyttade hit ungefär samtidigt för två år sedan och har ganska parallellt gått igenom alla faser, bra som dåliga. Det kommer bli satans tomt, det kommer det... Men även det värsta brukar ha något pyttelitet gott med sig, och i detta fallet är den goda nyheten Malins GARDEROBSRENSNING. Sånt hon inte längre vill ha lastar hon över till mig, och jag är inte den som förnekar mig. Igår afton, efter vår dammiddag med skvaller och skumpa i Ebisu, gick vi förbi Malins lya och jag blev stolt arvtagare till en blå tubklänning och en grönrutig stickad kappa, båda grejer som Malin köpt i Japan. Så fina! Så glad! Tack gumsan!! Jag tar över med kärlek.

Inga kommentarer: