måndag 17 november 2008

Klänning till BRÖLLOPSDAGEN ♥




På tisdag nästa vecka har jag och mannen i mitt liv, Chris Beats, varit äkta make och fru i TVÅ ÅR. Vart flög tiden??? Två år och vi har FORTFARANDE inte haft den stora brakfesten för familj och kompisar - hjääälp! Vi är fortfarande lika vansinnigt superduperkära, kanske till och med mer för vi har varit igenom så sablans mycket ihop de senaste åren.

Som jag skrev förra veckan börjar bröllopsdagsfirandet med galapremiär av Bond (med Daniel Craig, hurra!). Sen galamiddag någonstans.
Det är fint att vara gift. Jag rekommenderar det starkt. Vet inte egentligen vad sensationen är, men det gör mig så hemskt glad att se den där ringen och tänka på mannen som tillhör mig mig mig! Än har han inte satt någon fotboja eller kvinnofälla på mig i alla fall, den där karlsloken.

Firandet kommer gå av stapeln i nyshoppad klänning med tubliv och puffkjol från Zara. Himla trevlig liten blåsa, och extra skojig blir den med bälte i midjan och knashöga klackar. Vill ha bröllopsdag NU!

Inga kommentarer: