torsdag 27 november 2008


Detta är lätt på fem-i-topp över bra saker som hänt min hud - Precious Sheet Mask från L'OCCITANE. Det är en servett indränkt i serum, och det gör inget mindre än mirakel! Jag brukar lägga en över ansiktet när jag ligger i sängen och läser och så får den gotta sig tills jag somnar. På morgonen är huden jämn, galet len och de förhatliga "första fina linjerna" i pannan mycket mindre. Dyra som satan, men på riktigt den bästa masj jag testat. Gillar sheet masks bättre än kräm som stelnar - eftersom man inte sköljer ansiktet efteråt så gottar allt det bra in sig i huden riktigt rejält.
Svårt att få fram på bilden, men huden är mycket fräschare och har mer lyster än igår. Perfekt lyx för torr hy eller hud som börjar närma sig 30 och uppåt. Jag tror stenhårt på att FÖREBYGGA rynkor.

De andra fyra bästa grejerna som hänt min hud då? Ja, det får jag klura på... P-piller är nog på första plats, för när jag började ta dem så försvann mina finnar. Och så den fuktiga luften i Japan. Återkommer med de andra favvisarna!

Inga kommentarer: