torsdag 20 november 2008

Se mig flasha förbi i SVT's HYPE i afton ♥



Vet inte om jag borde skriva detta egentligen. Antagligen blir det väl mest en enda stor förnedring. Maria Ahlgren, aka From Tokyo with Love, ska nämligen kliva in i era tv-rutor i afton. Jajamen! Klockan 20 sänds HYPE i SVT2, och jag är med på ett litet hörn när jag går runt i Harajuku och spekulerar lite kring vad som är så inspirerande med tokyoiter och deras mode - egentligen.

Snälla, om det är katastrofalt, skriv inget taskigt om det i kommentarerna. Jag blir ju så ledsen då. Och absolut INGA kommentarer om min skånska - det finns liksom inte så mycket man kan säga om det där. Japp, det är så jag pratar, oavsett om det är fint eller fult eller bara helt ointressant - inget kan ändra på det. Skånska med någon variant på kronisk whiskeyröst (eller SQUEAKY VOICE som min lärare på journalisthögskolan en gång kallade mig!).

Själv kommer jag sova när det sänds så får titta på nätet i morgon. Ångest. Hör ni det. ÅNGEST! (Fast blandat med lite spänningspirr)

Inga kommentarer: