onsdag 19 november 2008

Det kom visst ett paket! ♥



Leopardkappa, rogue och massa hårstyling från TIGI anlände idag från ASOS.COM. Är besatt av att klicka på asos just nu - tror jag har lite Europalängtan eller något!
I bamsepaketet TIGI Bedhead Superficial Brunette lurar godsakerna Brunette Gdodess schampo och balsam för oss fuskbrunisar, Superficial Smoothing Liquid och Uptight Curl Maker som används med värmeprodukter. Kan icke vänta att inviga!
Och så kom mitt gamla favoritrogue från Bourjois i rosaguldskimrande Rose d'Or. Syns som vanligt kass på bilden, men är fiiiint!
Leopardkappan postar jag pix på senare!

Och just det, i paketet fick man med en seg och härlig chokladcookies från Nutrigrain. Mmmmmm. Nostalgi. Käkade jämt en Nutrigrain Bar till frulle när jag bodde i London. Europanostalgi var det ja...

Nu, in i mitt japanska liv med full speed. Först skriva pressmeddelande för Shu Uemura, sen möte på japanska VOGUE!! Gambarimashou - nu kör vi!

Inga kommentarer: