tisdag 18 november 2008

Pingu är på ♥



Glömde ju posta en Dagens mitt i all ångest! Har dessutom haft en ocean av jobb hela dagen - gör en massa uppdrag åt inga mindre än SHU UEMURA. Det är flott som satan! Ska berätta mer, är hemskt glamoröst och passar mig alldeles alldeles perfekt! Deadline på första grejen i övermorgon, och i morgon ska jag tillbringa eftermiddagen på japanska VOGUE och presentera lite svenskt vårmode. Berättar om det sen också! Ingen lågkonja för mig just nu inte, tjoflöjt. Men kanske nästa vecka - frilanslivet och dess nycker ni vet!

I alla fall - pingvinen från UT åkte på idag. Till det mina gamla trotjänarstupisar från Topshop (som söta Ida sytt in för att göra maxat rockslimmade) och nitat mockabälte från Zara. Har varit över tjugo grader idag, så behövde ingen jacka utan bara tunn kavaj och gul scarf. Och SJÄLVKLART vita gamla All stars. Enkelt med trivsamt. Ledigt och lätt. Rekorderligt!

(Hade ju en liten alternativ outfit där ett tag på Ladies Clinic, men den behöver INGEN närmare presentation!!!)

Förresten, ni som undrar var man kan köpa UT utanför Japan - testa Uniqlos butiker i London eller NY! Kolla engelska hemsidan HÄR.

Inga kommentarer: