tisdag 24 februari 2009

ManiPedi på Boudoir - inte en dag för sent ♥



Äntligen har jag gått och fått tassarna och fossingarna fixade. Och det var inte en sekund för sent! Jag gick till Boudoir i Harajuku, en av få salonger med fullt engelskspråkig personal.
Jag veeeeet att det är lite OMODERNT att matcha finger- och tånaglarna, men det struntar jag fullständigt i. På både fot och hand stoltserar jag nu med perfekta gotheleganta Black Cherry Chutney från OPI; en spännande blandning av svart, lila och mörk mörk vinröd. Love it!
Kolla förresten in min fräsiga flipflops - den andra glada monstertoffeln i mitt liv på mindre än en vecka.

Nu får det bara gärna bli lite sol så jag får flasha mina babyfötter! Fast om två veckor blir det ju fotflash i kubik när jag och Beats åker till Guam för fyra dagars strandliv.

Inga kommentarer: