tisdag 17 februari 2009

Tokyo streetstyle - hot boys & cool girls ♥



Vi piggar upp en seg tisdag med lite streetstylesnaps från den japanska huvudstadens gågator!
Jag tycker killarna är dunderheta - förstår inte varför alla jämt klagar på att karlarna här inte är attraktiva. Hade jag inte haft Beats (och du är ju rykande hetast av alla min älskling!) skulle jag dreglat sönder gatorna kring Harajuku. Långt hår! Hatt! Mustasch! Cigarettbyxor! Bikerjacka! Knasiga brillor!

Nu är klockan snart halv sju och jag ska hem och laga mat till min in-house-hottie i kort blont rufs, ingen hatt, skägg, bekväm byxa, Barbour-jacka och ingenjörsbrillor. Han slår allt, men tyvärr får jag inte tapetsera bloggen med bilder på mitt object of affection...

Alla bilder är från www.style-arena.jp

Inga kommentarer: