torsdag 28 maj 2009

Backstage gårdagens plåtning ♥



Efter fotograferingen för Damernas Värld gjorde vi en plåtning för japanska butikskedjan Urban Research (där bland annat Whyred säljs). De håller på att lansera Tiogruppen, och på hemsidan (som har ÅTTA MILJONER besökare i månaden - gulp!) dyker det snart upp en artikelserie som visar hur man kan integrera Tiogruppen i sin vardag. Jag är en av modellerna, och har rollen som svensk modejournalist/girl about town/allmän stylista (!). I bildserien om mig följer man mig under en dag.
Jag stylar plåtning (på de bilderna dyker också Biola upp), jag myser med en tjejkompis (Biola), jag äter, jag köper läsk, jag jobbar vid datorn, jag rullar runt på stan med mitt "stylist-kit" i en Tiogruppen-rullväska och lite annat.

Är superspänd på bilderna! Det var ett evigt ståhej kring att inte visa magen - den passar liksom inte riktigt in.
Men jag är säker på att allt blir sjukt snyggt, det blir det alltid när fröken Eidenberg plåtar.
It better be, ÅTTA MILJONER japaner ska se mig. Och det är bara denna månaden...
Jag postar länk när allt läggs upp om några veckor!

Inga kommentarer: