lördag 23 maj 2009

Just nu i Tokyo


* Jag ska på mitt fjärde ultraljud om en halvtimme. Är så nervös att jag sprängs. Tänk om något är fel med min lilla skatt??
* Jag saknar älskling-Beats så jag tror jag dör. Han har varit borta i två veckor nu.
* Jag har släppt loss Lina ensam på Harajukus gator för shopping. Hon har ingen mobil. Jag slarvar väl inte bort henne??
* Jag svävar på moln över att modebilderna vi tog till tidningen Mama blev så underbart jäkla toktjusiga. Jag säger det igen - Lina Eidenberg är Sveriges mest oslagbara fotograf i sin genre.
* Jag är lite hormonsvängig. Har redan hunnit med både gråt- och skrattmaraton idag.
* Jag gick in i vecka 15 idag.
* Jag har figurnoja och känner mig så otroligt tjock. Testade en favoritklänning och blixtlåsen rörde sig inte.
* Jag har två nya finnar. Som vanligt likt ett skägg på kinden. Varför åh varför sätter sig inte gravidfinnar typ i pannan där man kan gömma dem under lugg?? Och hur fanken gör man med rogue när kinden agera värd åt ett bergsmassiv??

Nu mot doktorn. Är livrädd att gå utan Beats. Håll era tummar att min lilla bebbe är genki!
*

Inga kommentarer: