måndag 18 maj 2009

Home-coming pressys!


Konnichiwa!
Nu är jag tillbaka i skokartongen i good ol' Tokyo!
Sitter och msn:ar som en galning med Lina, min kompis och fotograf extraordinaire, som kommer hit på onsdag. Vi ska hänga och jobba och käka ruskigt mycket mat. Just nu i denna stund planerar vi en modeplåtning till tidningen Mama som ska göras på torsdag (håll utkik i nummer 8 - ute 10 augusti!). Vi ska plåta knalligt tokyoinspirerat mode och jag har hela lägenheten full av urtjusiga kläder. Tyllkjolar, fuskpälskar, neontights, paljettights, sneakers, sweatisar, baggyjeans mm i miniformat - sååå sött! Har lånat grejer från coola, svenska märken som Mini Rodini, uppstickaren Gangstar, Acne Miniature och lite andra. Längtar tills min bebbe blir stor nog för paljettights!

Men vilka vuxengoodies som väntade på mig när jag kom hem då! Dels ett paket från mamma med godis och en bebisbok jag suktat efter, Från A till Bebis av Ann Söderlund och Hanna Rosander.
Dels ett paket från my darling SHU UEMURA med hela jäkla PhytoBlack-serien som är så lyxig att jag nästan inte vågar röra förpackningarna! I paketet låg också en härlig mist-spray, puder- och rogueborstar och en ny geleyeliner. Är i extas! EXTAS!!!!

Inga kommentarer: