onsdag 27 maj 2009

Makin' Mama hot hot hot!


Det ÄR ju inget kul att shoppa för tillfället. Dels är jag handfallen och vet inte hur man klär min nya figur. Min nya figur är en alien för mig som jag inte vet hur jag ska tackla. Saker och ting sitter så konstigt och spänner över nya ställen.
Dels känner jag mig inte fin. Tyvärr. Den vackra, sinnliga, feminina gravidkroppen kommer kanske sen, men nu ser jag mest svullen och nästan MANLIG ut.
Men igår blev det lite shoppnig till mama! Ett bohemia-linne från en liten butik i Daikanyama och en blekt jeansjacka på Lowry's Farm (storlek L).
Det var en seger!
Vi firade på sushiorgie på Rainbow Roll Sushi i Azabu Juban, och jag var så uppskruvad av cola light att jag snavade på klackarna och föll raklång mitt framför hela gästskaran. Älskar hur rummet stannar upp och man nästan känner för att göra en Silvia-vinkning och betyga alla att man är okej med ett stort leende, samtidigt som man helst vill sjunka genom jorden.

Nu plåtning! Och idag ska JAG var modell! Kika in sen för bilder!

Inga kommentarer: