tisdag 12 maj 2009

Han lämnar mig - ensam och på smällen!


Ett två tre så blir alla arga på farbror Beats.
Just nu i denna stund sitter han på ett flyg på väg till Beijing. Där ska han vara i 2,5 VECKOR och lämnar sin havande fru och ofödda barn ensamma i ett land där det anses normalt att gå igång på skoluniformer och äta torkad bläckfisk som videosnacks. Är det ANSVAR?! Va! Vavavavavavava??!!!!

Nu undrar jag - finns det något samband mellan dåligt samvete och extra många presenter? Jag skulle ju kunna tänka mig en trevlig Miu Miu-väska samt Helena Rubenstein Collagenist Lip Plumper..
Vafan, I'll die trying, nu kör vi:
ÄLSKLING HUR KUNDE DU???!! Här sitter jag framför dagens basebollnyheter på japanska och spyr samtidigt som jag hetsäter glass och jag har finnar som en matta över ryggen och kissar åtta gånger i timmen och mitt minne är värre än en guldfisks och tokyo är svettigt och luktar fisk och allt är ditt FEEEEEEEEEEEEEEL och du bara softar på ett hotellrum med Pay-TV. Buuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Inga kommentarer: