tisdag 19 maj 2009

"TOKYO TOTAL" - MIN LITTLE BLACK BOOK!


Från och med denna veckan är jag stolt mutti till TVÅ tokyobloggar.

Jag är nämligen tidningen RES nya japankorre och med jobbet kommer en blogg på res.se som kommer uppdateras varje dag. Bloggisen heter TOKYO TOTAL, och där denna bloggen är min dagbok där jag tjatar om mig och mitt liv, är RES-bloggen en slags little black book där jag delar med mig av de bästa adresserna jag vet inom mat, mode, design, popkultur, uteliv och andra "essentials". Som en guide med bara exklusiva, handplockade tips på sådant som jag inte själv kan vara utan. Lite som RES berömda Cityguider (ni kan läsa min Cityguide Tokyo HÄR), fast den uppdateras varje dag.

Den är inte helt färdig i formen, men tjuvkika på TOKYO TOTAL (uttalas gärna med lite tysk klang) HÄR!

Psssst.... På torsdag blir det exkusivt värre! Då publiceras nämligen en knockout till intervju där min glade tomodachi Martin Koos gräver upp vägen till Tokyos bästa ramenställen. Fulltsändigt omissbart! Länk kommer...

Inga kommentarer: