måndag 11 maj 2009

THE BOMB! Baby Beats på ingång


Och härmed släpps den största bomben i bloggens historia.
Jag och Beats ska ha en bebbe.
I mitten november utökas familjen och vi är så lyckliga. Förutom när jag bara tjuter och tjuter på grund av hormonernas krig, men det är något annat!

Kanske har ni misstänkt att något är i görningen:
Jag är moody (ovan nämnda hormonkaos)
Jag visar gärna inte helfigursbilder (jag har ingen riktig bebismage, utan är mer formad som en… öltunna)
Jag bakar muffins (bygger bo)
Jag är ofokuserad (alla tankar på bebis)
Jag är trött (att vara bebisfabrik är som maratonlopp varje dag)
Jag har inte skrikit om vin på länge (min sista drink var ett glas champagne på Bar Nakagawa den 3 mars. Samma kväll blossade jag min sista Vogue Menthol superduperlight)
Jag har fått flottig hy (ett SKÄGG av finnar längs med käklinjen. SÅ inte okej)

Så, nu vet ni! Har så klart vrålångest att ha outat Baby Beats på bloggen IFALL något skulle gå fel trots att vi är precis över den magiska gränsen. Men jag kan ju inte heller smussla. Dessutom VILL jag inte smussla! Jag vill berätta för hela världens om vad som kommer bli världens goaste, snusigaste lille bebis.

Från Tokyo med kärlek,
Mutti Maria + liten huvudfoting

PS. Lovar att inte bli tråkmåns. Börjar det växa mossa på mig så får ni straffa mig genom att kräva att jag på bästa bloggtid flashar bristningar och senare post-amnings-slipsar som går att knyta tredubbel runt halsen.

Inga kommentarer: