tisdag 19 maj 2009

Choppelichop!


Inte en dag för sent var det! Mitt hår har varit en studie i förfall alltför länge nu, så idag travade jag bort till frissan och sa CUT! Nu har jag en slags lugg igen, fast känner jag mig själv rätt så åker den snabbt åt sidan. Är jobbig ju!
I morgon ska jag färga (är nästan blondin nu), sen ska jag hämta LINA vid flygbussen runt lunch! HUR peppad?!

Nu har jag för övrigt blivit intervjuad över telefon av en tjej på Dramatiska Insitutets radiolinje. I början av juni hamnar inslaget på RES hemsida, och handlar om reseguider i dåtid, nutid och framtid. Jag är ju den nya generationens reseguide som ni vet hoho!
Det var superkul - jag ÄLSKAR att bli intervjuad. Jäkla linslus är jag. Eller mediahora som det heter i modern folkmun. Mediahora - det är jag det!

Inga kommentarer: