tisdag 12 februari 2008

KuroKawaii choccisar


Jajaja, det är klyschigt att åka till Japan och älska allt med Kitty, men den här lilla glossiga presentpåsen med en kurokawaii (svart/gullig) Kitty i devildräkt är bara för hjärtekrossande! Kolla hjärtat på rumpan, den lilla fladdermusvingen, piratringen i örat, Amy Winehouse-eyelinern och hjärtat på eldgaffeln - smältande! Vilken form de små pralinerna har hoppas jag få veta på torsdag (ingen press, Chris Beats...).

PS. Finns på vilken conbini som helst för runt tjugan (tror jag).

4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello!! Hittade hit från annas Pysselblogg!

Kul blogg du har , spännande att läsa lite om vardagen i Tokyo!!

Vad snygg den svarta Kitty är..läcker!!!

So "from Sweden whit love" Millan

Vomitscream sa...

Kitty bryr jag mig personligen inte så mycket om, men godis, däremot är en helt annan sak! ;)

Vomitscream sa...

Fast den var ju ganska söt klart.

Linda sa...

Jag är heller inget godisfan och Kitty är väl så där, men den här påsen föll mig verkligen i smaken. Svart och rosa och lite djävlar, precis i min smak ;)