torsdag 28 februari 2008

Mycket trevlig gubbportfölj


Å vilken söt tjej! Blev lite glad i gubbportföljen och tänker mig att använda den som datorväska. Kan man få ner en vanlig 14" Macbook tro? Secondbutikerna ska raidas! (bilden snattad från web-japan tror jag det hette...)

Nu är det dags att ta min nuvarande datorväska (rosa i nylon) och gå till Starbucks och knarka latte. Vad lägger de i sina drinkar egentligen?? Titta på alla paparazzibilder till exempel, ALLA kändisar har ALLTID en mugg Starbucks i näven. Och jag.., ja vad kan man säga. Dagen har inte startat på riktigt förrän jag fått i mig en "grande hotto soy latte extra foamy".

För övrigt, namnsdag idag! Fått paket med liten H&M-topp från mamma, men kan inte fota för batteri slut i kameran och vet inte var Christoffer har laddaren.

Grattis på er världens alla Marias!

Inga kommentarer: