torsdag 28 februari 2008

Rysarbild av nytt inköp


Jag är aldrig mästerfotograf, men detta är nog ett av mina absoluta lågvattenmärken. Som sagt är battarna i kameran slut och jag orkar bara inte leta i Christoffers djungel av sladdar och laddare. Han har typ en hel garderob sånt. Så, jag slog på kameran och tryckte en bild så snabbt jag kunde innan allt slocknade, och detta var vad det blev.
Där bakom rexonadeos och krämburkar skymtar en liten kalv (?) fram, och han sitter på ett lite löst linne från Insight som jag shoppade idag på butiken Free's Shop på Meiji Dori mellan Shibuya och Harajuku. Han (kalven?) är så söt och så het i sina wayfarers! Jag får aldrig nog av tryck. Kan vara lite av en t-shirtsdruggie.

Sitter annars just nu och väntar på att Charlotta ska ringa så vi kan mötas upp. Klockan är över halv nio och jag sväääälter. Dessa japaner som håller folk i möten halva nätterna alltså...

Inga kommentarer: