tisdag 6 januari 2009

"Good anti-wrinkle for my sister, please!" ♥




I somras vred jag och mamma oss av skratt efter att hon fått ett paket med antirynkcrèmer i present av en manlig kollega. Att köpa antirynk till en dam är som att ge henne en trosa i storlek XL eller silikonkuddar att lägga i behån - så typiskt taktlösa MÄN! Veckan efter att jag och mamsen tjutit över det omtänksamma presentkitet överraskade Beats mig med Diors Capture-serie för mogen hy. Jag fick hela racet, från ansiktsvatten till natt-, dag- och ögoncrème.

Nu har det hänt igen. Lite i alla fall. Jonas och Philip, mina osnutna småbrorsor som älskar att påminna mig om min stundande ålderdom (är 10 år äldre än Philip och därmed nästan död), gav mig en julklapp med delvis tydlig antiagingprofil. I London hade Jonas klivit in på Harrod's och bett tjejen i kassan på ORIGINS (som jag som besatt älskar när det kommer till hudvård) och bett henne sätta samman ett lyxigt paket för "någon med begynnande linjer". Eftersom tjejen var snygg och Jonas är 25 och svag för vackra damer lät han henne sätta ihop ett riktigt brakkit - det är så lyxigt att jag ännu inte ens packat upp det. Titta på det! Har ni sett något så yummy?! Extremt effektiva crèmen Mega-Mushroom (har tidigare haft serumet - mirakel!), Ginger-kroppspeeling, Ginger Body Soufflé, Ginger-kropssolja, Youthtopia-ögoncrème och jesus vet allt. Mums!
Nu jäklar bror och bror ska ni få se på hothothot sista!

Inga kommentarer: