måndag 12 januari 2009

Snart kan ni shoppa, från Tokyo med LOVE ♥


Lystring till alla er som vill shoppa piffiga kläder direkt från Tokyo - jag rensar min garderob så det stänker om det och snart blir det bloppis, från Tokyo med kärlek! Håll utkik här i bloggen för all info - kommer så snart jag tvättat, strukit, fotat osv.
Alla grejer som hamnar i min lilla shop är saker jag handlat under mina två år i Tokyo. Mycket är knappt ens använt - jag shoppar jämt en massa som sedan aldrig riktigt kommer till användning. Fel storlek, för få tillfällen, visar för mycket av ens skavanker, för bohemiskt eller för kawaii-sockersött för min stil... Ni vet hur det är. Bor man dessutom i en skokartong finns inga utrymme för förvaring tills den dag användandet går av stapeln. Men, vilken tur för er! Märken och grejer som är garanterat unika på hemmaplan till låga priser.

Nästan allt är från japanska designers - är det inte japanskt så står det klart och tydligt. Blir lite Marc Jacobs, Anna Sui och annat gött också förstår ni!

Nu ska jag rensa vidare - helt galet hur alla de där klänningarna gått in i min lilla lilla japanska garderob...

Inga kommentarer: