onsdag 21 januari 2009

Just det - och sen är jag MODELL också!


Nej, det vet ni ju förstås att jag inte är. Har aldrig varit (med undantag för en tragisk insats på en möbelmässa i Danmark) och kommer aldrig bli.
Men - på fredag kommer som jag ju berättat japanska modemagasinet AnAn hem till oss för att plåta hur vi bor till ett inredningsrep. Kanske kommer då även frun i huset, det vill säga jag, figurera på bild, och då vill man ju vara fin.
Mina kompisar på Whyred's presskontor i Tokyo skickade över den här ljuvliga klänningen. Vad tror ni - kan det vara något? Jag är ju blek och jävlig, men klänningen är änglalik. Den, svarta strumps, skyhöga klackar, lockar i håret och lilla miniskinnjackan kanske?
Annars, några andra förslag? Finns det något ni tycker jag är extra fin i? (Och får jag ingen respons på detta inlägget kommer jag gräva ner mig...)

Inga kommentarer: