torsdag 22 januari 2009

Nu händer det mina vänner...

Jösses. Det händer så otroligt mycket i mitt liv nu. Drömmer jag???
Imorgon ska jag bevaka ett galet udda modeevent på Ritz-Carlton för radioshowen, och en av världens absolut största superstars förväntas närvara. Maria Ahlgren ska alltså mycket möjligt intervjua en av världens typ tre mest kända kvinnor i morgon. Hur hände detta?? Kommer jag klara det?? Och VAD HAR MAN PÅ SIG?
Hela dagen har jag pratat med diverse höjdare om morgondagen. Om två timmar ska jag på en liten tillställning som japanska ELLE slänger. Min kavaljer är Kamasami Kong, en av Japans mest kända radioprofiler. Sen ska vi träffa upp en hög musik- och mediafolk och gå på stand-up comedy. Och imorgon ska jag kanske stå öga mot öga med xxxxx jäkla xxxxxx.
Det går bra nu, Maria Ahlgren från Malmö...

Rapport följer!!!

Inga kommentarer: