måndag 5 januari 2009

Och hur gick det med pudelpermanenten då???




Jag kan ju bara tänka mig hur ni, söta fina engagerade bloggläsare, gruvat er hela julen för hur det gått med min misslyckade PERMANENT! Det kan meddelas att situationen är under kontroll. Som tur är bor jag i Japan där alla böjer sig baklänges för att göra sina kunder nöjda, och ett par dagar innan jag reste till Sverige fick jag komma till salongen (SINDEN i Harajuku) för att få alla pengar tillbaka SAMT fri klippning (tog av cirka fem centimeter slitet burr) och fyrtiominuters superinpackning. Frissigheten har gått ner, och jag kan med lite styling faktiskt se helt normal ut. Överst ni ni bild från i morse - jag har kört över håret lite snabbt med locktången och sedan dragit ut lockarna med fingrarna.

Inga kommentarer: