tisdag 27 januari 2009

Världens finaste skinnjacka

Tittaaaaaaaa vilken fin jag hittade igår på MERCURYDUO i Shibuya! Skinnjackor är ju mitt livs stora fetisch (Beats, skinnjackor och hallonskallar - story of my life), och denna är toppklass. Så fint, mjukt skinn! Perfekt modell! Megalånga ärmar (kawaiii!)! Mastodontkrage! Infällda stickade partier längs hela ärmen! Jag har hjärtsnurr av kärleksrus.
Råkar du vara i Tokyo och har 34 000 yen över - go shop! Butik finns på OIOI Jam.

Nu har jag nyss spelat in lördagens radioprogram för Tokyo Metpod, och vad jag rapporterade om får ni se lite senare. I skrivandes stund sitter jag på café i Azabu-Juban och väntar på att bli upphämtad av en tjej på en tokyotidning som kanske ska köpa ett så kallat KNÄCK av mig. Jag har ju såna SCOOP i rockärmen förstår ni, mina fina! Javisst ser ni! Skjutjärnsjournalisten Maria Ahlgren vet att hitta snask! I alla fall för den ganska snarkiga målgruppen för just den här tidningen...

Inga kommentarer: