lördag 5 juli 2008

Dagens Special-meny med hund!


Det är roligt med en "Speciality"-meny med hundar. Det missförstås lätt. Men även om man fattar att det är meny över skönhetsbehandlingar för hundar är det roligt. Vad som om FÄRGTERAPI för pudeln? Eller kanske vattenterapin, som en hund som ser ut som en häst i lugg modellar? Att styla hunden för porträttfoto är också fint.

Jag vill också ha en toydog, men varje gång jag för det på tal muttrar Beats: "Men det finns ju inte mycket kött på dem höhö". Älskling, droppa skämtet, det är GAMMALT och mögligt och man ska INTE skoja om att käka gulliga vovvar!!! Sånt blir frun upprörd av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg på The Happening idag och såg skådespelerskan Zooey Deschanel i allra första scenen, trodde det var du först hihi... jag vet inte om du tar det som en komplimang eller inte men ni va jättelika i den första scenen i alla fall.

Ha det underbart i Tokyo,

Kramen, Christina
www.christinavalente.com

My sa...

Hej Maria!

Tänkte bara tala om att varje gång jag går in på din blogg kommer det upp ett tomt popup-fönster: http://imp.tradedoubler.com/imp/type(iframe)pop(inpop)g(17410864)a(1525476)

Kram
My