fredag 18 juli 2008

From Malmö with Love - del 1


Nu sitter jag och badar fotbad och färgar håret hemma hos mamma i Malmö. Man blir nog aldrig för gammal för att njuta att att bli ompysslad av sin mamma! Mami har bäddat upp i gästrummmet, fyllt kyl och frys med allt jag kan tänkas bli sugen på, köpt halva H&M Cosmetics och parkerat i badrummet och självklart låg en massa presenter och väntade på sängen - godis (hallonskallar!), topp från Vero Moda, pocketböcker samt rosa Hello Kitty-sminkväska med matchande duschcrème och bodylotion.

Överst ser ni lite av taxfreeshoppingen!

* Clinique Moisture Surge - bra fuktcrème om man byter klimat och luftfuktigheter. Dessutom parfymfri och snäll för sura torrskinn som jag (huden alltså - JAG är så klart inte torr!)
* Clarins Special Eye Contour Balm - för oss som börjar få de första "fina" linjerna runt ögonen (helveteshelveteshelvetes)
* Clarins Total Lift Minceur - Stramar upp oss latmaskar som dissade gymmet inför beach 2008... Tar kål på celluliter faktiskt bättre än någon annan produkt jag testat.

Nu - tillbaka till att skriva listor på mer matgrejer jag vill att mamma ska laga till mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.

christel sa...

Hejsan! Jag kom trott och slut fram till Chamonix igar kvall, men det ar underbart att vara ledig och vara har! Hoppas du far det bra i Swe!
MVH
/ din flygstolsgranne :)

Linda sa...

Hej tjej! Åh så fint det är med en fin mami! Jag saknar min så mycket och har faktiskt inte en aaaning om när jag ska få träffa henne igen... Hur tråkigt känns inte det? VI däremot ses snart, hehe ;) Fabulösa galenskaper, jag gillar det! I går blev det barhopping med varierande, stort sällskap i Ebisu, vi hamnade mot slutet på Tram Bar och tänkte så klart på dig :D
KRAM!