torsdag 3 juli 2008

Maria goes sexisch coyote ugly på Girls Bar


Hittade denna bild av mig på Biolas Facebook. Detta är från när vi var på så kallad GIRLS BAR i Ebisu. Red Boots heter det - tänk vinklad spegelvägg bakom bardisken för prima grodperspektiv av bartenderflickor i cowboyhatt och hotpants, som för en nätt summa konverserar sällskapssugna herrar (INTE att förväxla med hostessklubb dock - detta är billiga barer och man pratar ledig och lätt med barbrudarna, inget sitta och dricka skumpa i privata soffor alltså).

Så här gick det i alla fall när jag nallade en hatt och försökte fången girlsens sexighet. Jag är ju STUNNING, vilken förmåga! När ska Bingo Rimér ringa upp?

1 kommentar:

Cc79 sa...

Maria, din blogg är underbar! Den, och dina inlägg, får mig att le varje dag. Den ligger nu som favvis på min egen, nååågot urtrista och tacky, blogg. Keep smiling, tjejen. Kram från Sweden till dig i Nippon! /C Lindgren