torsdag 3 juli 2008

Jag har lajvat med Linda och Andreas!



Vad roligt - igår träffade jag för första gången Tokyo Tidbits-Linda IRL. Vi har haft kontakt i 1,5 år och mailat massor men inte sett på riktigt förrän nu. Lindas kille Andreas var också med, och det blev pizza och vin till halv fyra i morse på absinthbar i Ebisu.

Tack för kalaskväll! (och för all hjälp med att zippa ur mig ur dumma byxdressen de tusen gånger det skulle besökas damrum...)

För övrigt var det SISTA gången byxdräkten åkte på sans strumpbyxa, blev lite väl mycket lår på display...

1 kommentar:

Linda sa...

Haha, vad fåniga vi är, både jag och Andreas utropade spontant "Men gud vad ful jag är!" när vi såg bilden :P
Tack igen för toppenkväll och för att du tog oss till finaste baren, det blir definitivt minst ett besök till! Vi planerar in något nytt snart! Är mycket sugen på att sjunga "Brass in pocket" på Karaoke Kan och leka Scarlett Johansson ;)