onsdag 16 juli 2008

Lite mer polerad i frisyren


Ingen större skillnad, men lite mindre kluvna hårtoppar. Längtar till den dagen när den fula gamla uppklippningen är utjämnad - känner mig som Friends-Rachel anno 1996!

Nu har jag vinkat av älsklingen till Beijing. Snälla Beats chefer, släpp iväg honom till frun i Sverige snart snart snart!

Nu, iväg på intervju med designern på Masatomo. Inte alls peppad faktiskt, är visst lite sömnig idag (kan ha att göra med dammiddagen och efterföljande fest med tidningen Metropolis igår med Natsuko, Eri, Biola och många glas bubbelvin...).

Dagens:

Shorts - Topshop
Tischa - Marc Jacobs
Gul sko - Topshop

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer antagligen att flytta till Tokyo i höst och har funderat mkt på det här med att klippa sig. Jag har väldigt blont ljust hår och undrar om du vet några bra frisörer som är bra på att slinga och klippa skandinaviskt hår. Om jag går till en japan kommer de antagligen skratta åt mitt hår :-)

Maria sa...

Helt rätt - håll säkerhetsavstånd till dem som bara kan asiatiskt hår!
Testa SinDen i Harajuku - Theresa där är grym (från nya zeeland).
Lycka till med allt :)